26 Maj 2012

Vet inte hur många som läser här än, men jag har ju fått lite i uppdrag från USA sidan att jag ska uppdatera även här hemma så får se hur många inlägg det blir här hemifrån.
För jag är ju nämlinge hemma i Sverige nu. En veckas förtidigt enligt en massa kan tyckas men för mej var allt planerat för att kunna överraska alla där hemma.
Så jag åkte med ett flyg från Newark kl 17:25 på torsdags (24e) eftermiddagen för att sedan landa i Sverige på fredags (25e) morgonen kl 7:30.
Bilade sedan upp för att leta rätt på så många som möjligt för att överraska. Det blev så himla bra, bättre än vad jag trott och det var verkligen en underbar fredag.
Men jag tar nog mer detaljer senare. Tänkte mest uppdatera med att jag först och främst är hemma i Sverige igen och att resan gick bra.
Så jag antar väl att alla kan stay tuned för det kommer nog nå flera uppdateringar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0