23 Maj 2012

För precis ett år sedan den 23 Maj 2011 landade jag i USA och påbörjade mitt ett års äventyr. Trodde då att jag aldrig skulle komma till den här dagen då det kändes så långt bort. Men nu är jag här, ett år senare, kanske lite förändrad, men iaf med en hel hög mer erfarenheter i baggaget. Året som verkade vara en sån lång tid i början har nu kommit till sitt slut och kanske lite för fort oxå.
.
Idag har vi helt okej väder, vi ser solen ibland och det är varma grader ute, det känns bra efter ett par dagar med regn å grått. Och rätt passande då jag har min första lediga dag. Ska åka och hämta upp Evelina snart för lite shopping kanske och nån god middag.

Kommentarer
Postat av: mor

ETT STORT GRATTIS, du har gjort det JÄTTE BRA,var stolt ,vi är jätte stolta över dej,puss å kram

2012-05-24 @ 08:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0