22 Maj 2012

Alltså idag kan man säga att det är min sista jobbdag, iaf min sista hela jobbdag. Jag vill bara säga att det är så sjukt och så galet men det känns som jag säger det hela tiden i min inlägg nu för tiden men det är nog lite så jag känner. Mitt år, mina hela 52 veckor, mina 365 dagar som au pair är snart över. Och det känns så konstig eller egentligen känns det nog inte alls för det mesta för jag har nog inte fattat det än eller så förtränger jag det, så kan det oxå vara. Min sista arbetsdag är här (förutom morrnarna ons-tors och fredag) och om en vecka och två dagar sitter jag på planet hem till Sverige. Så jag kommer nog kanske börja fatta i morgon då jag är ledig under dagen och kvällen och sedna har jag resten av veckan som jag bara ska njuta av och ta in så mycket som möjligt av USA och New York innan jag åker hem nästa vecka.
Sjukt,Galet,Sjukt,Galet,Sjukt,Galet,Heltjäklasjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0