22 Maj 2012

Uppdatering
Jaa ni nu är min sista arbetsdag över. Hur jag känner? Känner mej rätt tom typ för att jag inte fattat det riktigt. Väldigt konstig. Nu ska jag bara ta barnen till skolan i morgon tills på fredag. Fast hörrnen ni, I F*CKING MADE IT!! Jag har klarat ett år som au pair och ett år borta från tryggheten. Ett år i ett främande land där jag inte kände NÅGON, för att bo i en främlings hus i ett år. Tillåt mej att vara så jävla stolt över mej själv, Taaaackar. Drygt en vecka kvar av lite skön semester och sen är jag tillbaka i lilla landet lagom, och det ska faktiskt bli grymt roligt oxå!
I morgon ska det firas med Evelina.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ska vara Grymt stolt över dej själv, jag är ialf sjukt stolt över dej syster!! :) Ska bli så skönt å få hem dej! Läängtar<3

2012-05-23 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0