21 Maj 2012

Kom ju på att jag inte skrivit ett tagens inlägg så jag får slänga upp ett lite snabbt nu innan jag ska sova.
Dagen har varit så där, den har gått upp och ner typ. Början av dagen och mitten av dagen var inte så bra, inget som riktigt gick vägen för mej men fram mot eftermiddagen blev det faktiskt bättre och kvällen var bra.
Regnet har bara öst ner hela dagen verkligen så det har ju inte gjort saken bättre. Kvällen blev nog bra för att vi hade gäster över, svenskt trevligt folk. Typ Camillas kompisar var här och dom var riktigt trevlig och hade med sig svenskt godis, plus i kanten.
Så andra halvan av dagen gick faktiskt riktigt fort.
Nu ska jag till och sova för att köra min sista hela jobbar dag (ska hjälpa till på morrnarna ons-tors-fre oxå) imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0