20 Maj 2012

Uppdatering
Roligt det där när en människa kan få en att bli så arg så att man börjar grina, och speciellt när man varit på så bra humör en sekund innan. Himla kul tycker jag, Not. Ibland får man bara nå fel på folk och på hur folk tänker egentligen. Man blir bara så besviken, fast jag borde ha förstått bättre.
Men när det bli sånna här stunder är det tur man har en sån fin vän som Evelina som kan plocka upp en och ta med en därifrån och som lyssnar på mitt gnäll och tjat om situationen. Tusen tack vännen, betyder mycket.
.
Ja det här blev ett lite udda inlägg och det är inte alla som kommer att förstå men jag behövde bara skriva av mej lite innan jag ska sova och sedan kan jag inte avslöja för mycket i bloggen för det vore inte rätt. Men allt kommer ju att lösa sig det gör det ju alltid så det är rätt lugnt, det känns bara värre nu än vad det egentligen är.
Mamma och Pappa först och främst välkomman hem hoppas semestern varit bra, men vi måste prata i morgon på skype som ni kanske förstår eller ni kommer förstå iaf.
Nu ska jag försöka sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0