19 Maj 2012

Usch vilken fruktansvärt dålig eftermiddag/kväll vi hade igår. Eller hur Evelina!. Närå den var helt okej, eller kanske till och med lite mer än okej. Vi hade faktiskt en riktigt bra fredag och jag skulle gärna vilja att alla min fredagar såg ut så som den gjorde igår.
Det blev oxå en sen kväll, var inte hemma förrens straxt vid 2 tiden på natten och då var det sängen dirket. Himla trött. Och idag tog man igen de men en lång sovmorgon.
Nu ska jag förbereda mej för dagens äventyr. Då Jag, Carolyn och hennes vän Summer åker in till NYC för att stanna över tills i morgon. Det kommer bli grymt kul och vädret kunde inte bli bättre. Vi har dag 27 grader och sol och i morgon blir det samma sak. Livet leker rätt bra just helt enkelt.
Vi börja med att åka tåg in till City. Pajas bild jag vet, men jag gillr South Orange.


Vi begav oss ner till West Village för lite middag och vin i solen. Haaave you meet Eve?


Vi gillar läget.


God mat


När solen gick ner bestämde vi oss för att ta oss uppåt och ta oss igenom Time Square. Här ser ni även en skympt av mina fab skor som jag köpte igår, Jeffrey Campell.


Vi bestämde oss för att ta en sväng upp i Top Of The Rock på kvällen och då medans vi väntade stannade vi till vid Ben and Jerrys. Kolla namnet längst ner i mitten, Vermonster - 5730-8430 st Kalorier whaaaaat? Ett vecko intag typ.


Utsikten var det inte att klaga på. En mycket bra fredag helt enkelt.
.
Nu måste jag ta tag i dagen, klockan är halv 12 och jag ligger fortfarande i sängen. Block Partyt ute har redan börjat och är snart över så jag skulle ha hunnit ut en sväng på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0