18 Maj 2012

Jag gör även den här fredagen tidig helg så nu är jag bara så redo för helgen och alla dess äventyr den har att erbjuda. Sedan att jag bara har 2 arbetsdagar kvar nu är helt sjukt(skönt). Och efter de drygt en och en halv veckas ledig innan jag dra hem. Så jävla skönt ska det bli.
.
Men iaf, idag så ska jag först sova lite, sedan ska jag hämta upp Evelina för vi tänkte nämligen att idag åka in till NYC och ta en god middag med goda drinkar till. Vi har underbart väder och vi är lediga båda två, perfekt. Så en eftermiddag i NYC med middag på en uteservering är bara ett måste helt enkelt, och jag klagar ju inte direkt. Livet är en fest. Oftast.
.
Nä nu som sakt ska jag sova en sväng för att sedan ta tag idagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0