14 Maj 2012

Uppdatering
Trotts att jag inte gjort så mycket idag har det ändå hänt en del. Bland annat så var jag ju som sagt och handlade idag fick med mej massor därifrån förutom min plånbok. Och det kom jag på några timmar senare. Fick lite smått panik då jag inte bara hade alla mina grejer där i utan oxå värdpappans bankkort då jag skulle handla mat på de. Men ringde affären jag handlade på och det var faktiskt någon snäll själ som lämnat in den så jag kunde åka och hämta ut den. Tusen tack snäll människa som lämnat in den. Jag har för mycket tur känns det som ibland.
.
Nu är jag tillbaka i sängen och ska varva BB med en hockey match. Det är New Jersey Devils mot New York Rengers. Vi hejar tydligen på Rengers även fast vi bor i New Jersey men å andra sidan så har vi ju svenska Henrik Lundqvist i målet hos Regners så, Lets go Rangers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0